ࡱ;   !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry   FMicrosoft Word-Dokument MSWordDocWord.Document.89qOh+'0 X`| ZARZĄDZENIE Nr  Marek Dolny Normal.dot Marek Dolny7@ha@R_@6@F2(@,6 [ff Domy[lnie$a$1$*$A$/B*OJQJCJmHsHPJnH^JaJ_HtHBA@BAbsatz-Standardschriftart.. WW8Num1z0 OJQJ^J.. WW8Num2z0 OJQJ^J.. WW8Num3z0 OJQJ^J.!. WW8Num4z0 OJQJ^J.1. WW8Num5z0 OJQJ^J.A. WW8Num6z0 OJQJ^JBQBAbsatz-StandardschriftartHaHWW-Absatz-StandardschriftartJqJWW-Absatz-Standardschriftart1LLWW-Absatz-Standardschriftart11NNWW-Absatz-Standardschriftart111PP WW-Absatz-Standardschriftart1111RR!WW-Absatz-Standardschriftart11111TT"WW-Absatz-Standardschriftart111111VV#WW-Absatz-Standardschriftart1111111.. WW8Num7z0 OJQJ^JXX$WW-Absatz-Standardschriftart11111111ZZ%WW-Absatz-Standardschriftart111111111.. WW8Num8z0 OJQJ^J\!\&WW-Absatz-Standardschriftart1111111111^1^'WW-Absatz-Standardschriftart11111111111`A`(WW-Absatz-Standardschriftart111111111111bQb)WW-Absatz-Standardschriftart1111111111111dad*WW-Absatz-Standardschriftart11111111111111fqf+WW-Absatz-Standardschriftart111111111111111hh,WW-Absatz-Standardschriftart1111111111111111jj-WW-Absatz-Standardschriftart11111111111111111ll.WW-Absatz-Standardschriftart111111111111111111BBDomy[lna czcionka akapitu..Znaki numeracjiJJSymbole wypunktowaniaOJQJPJ^JHHNagBwek .x$OJQJCJPJ^J aJ0B0 Tre[ tekstu/CJ"/"Lista0^J >>Podpis 1xx $CJ6^J aJ]("(Indeks2 $^J F2FTekst podstawowy 23$a$CJ 58B8Zawarto[ tabeli4 $BARBNagBwek tabeli 5$a$ $5\\G4R\jqvw fLMNOPQRSTUVWX,4<HQ\>ccDgnjjjknqrttvvvwLwwy}"~fxʎl@PYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~   ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^8`8OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^`OJQJ^J- ^p`pOJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^@ `@ OJQJ^J- ^ ` OJQJ^J- ^`OJQJ^J-^`)^8`8.^`.^`.^p`p.^ ` .^@ `@ .^ ` .^`.^`)^8`8.^`.^`.^p`p.^ ` .^@ `@ .^ ` .^`.^`P^@`@^`0^```^`^`^`^``^0`0  WW8Num1WW8Num2WW8Num3WW8Num4WW8Num5WW8Num6WW8Num7WW8Num8@\G\GP GTimes New Roman5Symbol3&ArialGTimes New RomanGTimes New Roman5Symbol_ OpenSymbolArial Unicode MS3&ArialOLucida Sans Unicode5Tahoma5TahomaBhٱff2C 112C 11'00M 0Caolan80 2\GL Y3    4J l }"Z"I%bh"R!!\" ZARZDZENIE Nr 148 /10 BURMISTRZA WIELENIA z dnia 27 grudnia 2010r w sprawie ustalenia Regulaminu Kontroli Zarzdczej w Urzdzie Miejskim w Wieleniu Na podstawie art. 33 ust.3 i art 60 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 2004rr. o samorzdzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami ) art.69 ust.1 pkt 2 i 3 oraz art. 247 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ), Komunikatu Nr 23 Ministra Finansw z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardw kontroli zarzdczej dla sektora finansw publicznych zarzdza si , co nastpuje: I. PRZEPISY OGLNE 1. 1. Regulamin okre[la: a) cele i zadania kontroli zarzdczej; b) elementy systemu kontroli zarzdczej; c) zakres kontroli zarzdczej. 2. Postanowienia regulaminu maj zastosowanie do wewntrznych komrek organizacyjnych Urzdu Miejskiego w Wieleniu. 3. Zakres zadaD oraz struktura organizacyjna Urzdu Miejskiego w Wieleniu jest okre[lona w Regulaminie organizacyjnym Urzdu Miejskiego w Wieleniu. 2. Ilekro jest mowa o: 1. Komrce organizacyjnej  oznacza to: - Urzd Stanu Cywilnego, 2. Referatach  oznacz to: Organizacyjny, Techniczno  Inwestycyjny, Finansowy. 3. Samodzielnych stanowiskach  oznacza to: dodatkw mieszkaniowych, ewidencji dziaBalno[ci gospodarczej, promocji i rozwoju, sprzeda| mienia komunalnego, dzier|awy gruntw oraz rolnictwa i gospodarki gruntami, ochrony [rodowiska, 2. uzale|nieD i profilaktyki, obsBugi Rady Miejskiej. 4. Stanowiskach funkcyjnych  oznacza to: Zastpc Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Kierownikw Referatw. 5. Burmistrzu  oznacza to Burmistrza Miasta Wielenia oraz zwierzchnika sBu|bowego pracownikw Urzdu Miejskiego. II. ORGANIZACJA KONTROLI ZARZDCZEJ 3. Kontrola zarzdcza to ogB dziaBaD podejmowanych dla zapewnienia realizacji celw i zadaD w sposb zgodny z prawem, oszczdny i terminowy, opracowany w celu dostarczania racjonalnego zapewnienia co do realizacji celw w nastpujcych obszarach: 1) zgodno[ci dziaBalno[ci z przepisami prawa oraz procedurami wewntrznymi, 2) skuteczno[ci i efektywno[ci dziaBania, 3) wiarygodno[ci sprawozdaD, 4) ochrony zasobw, 5) przestrzegania i promowania zasad etycznego postpowania, 6) efektywno[ci i skuteczno[ci przepBywu informacji, 7) zarzdzania ryzykiem. 4. 1. System kontroli zarzdczej w Urzdzie Miejskim w Wieleniu jest to zintegrowany zbir elementw i czynno[ci kontrolnych obejmujcy: a) samokontrol, b) kontrol funkcjonaln, c) kontrol instytucjonaln. 2. Mechanizmami kontroli zarzdczej s wszystkie dziaBania i procedury podejmowane lub ustanawiane w celu zwikszenia prawdopodobieDstwa realizacji zadaD i osigania celw, w tym zwBaszcza: a) dokumentacja systemu kontroli wewntrznej ( regulaminy, procedury, instrukcje, wytyczne ); b) dokumentowanie poszczeglnych zdarzeD; c) zatwierdzanie operacji; d) podziaB obowizkw; e) nadzr; f) ograniczanie dostpu do zasobw materialnych, finansowych i informatycznych. 5. 1.Istot wspln czynno[ci kontrolnych jest szczegBowe zbadanie stanu faktycznego i porwnanie go z obowizujc dla niego norm oraz ustalenie odchyleD od tej normy. 3. 2. W trakcie czynno[ci kontrolnych ocena badanego stanu faktycznego powinna odbywa si wg nastpujcych kryteriw: a) poprawno[ organizacyjna komrki lub stanowiska pracy z punktu widzenia realizowanych celw ( kompetencje, sprawno[, prawidBowo[ i efektywno[ przyjtych rozwizaD organizacyjnych i kierunkw dziaBania oraz doboru [rodkw w celu wykonania zaBo|onych zadaD ), b) legalno[ci czyli zgodno[ z obowizujcymi przepisami i normami prawnymi, c) gospodarno[  ocena kontrolowanych zjawisk i procesw gospodarczych i finansowych z punktu widzenia efektywno[ci i celowo[ci podejmowanych decyzji oraz ich realizacji: gospodarowanie aktywami jednostki, ktre przy najni|szych nakBadach umo|liwi uzyskanie optymalnych celw d) celowo[  realizuje si poprzez sprawdzanie czy [rodki finansowe zostaBy wydatkowane zgodnie z przeznaczeniem okre[lonym w planie finansowym, e) rzetelno[  zgodno[ dokumentacji ze stanem faktycznym. 6. 1. Do samokontroli zobowizani s wszyscy pracownicy Urzdu Miejskiego w Wieleniu bez wzgldu na zajmowane stanowisko i rodzaj wykonywanej pracy. 2. Samokontrola polega na kontroli prawidBowo[ci wykonywania wBasnej pracy przez pracownikw w oparciu o obowizujce przepisy prawa i obowizki wynikajce z zakresu czynno[ci sBu|bowych. 3. W przypadku ujawnienia nieprawidBowo[ci pracownik dokonujcy samokontroli jest zobowizany: podj niezbdne dziaBania zmierzajce do usunicia nieprawidBowo[ci, niezwBocznie poinformowa o tych nieprawidBowo[ciach swojego przeBo|onego. 4. PrzeBo|ony, ktry zostaB poinformowany o ujawnionych nieprawidBowo[ciach, zobowizany jest podj niezwBocznie decyzj w sprawie dalszego postpowania. 7. Kontrola funkcjonalna wykonywana jest przez pracownikw zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych oraz na innych stanowiskach biorcych udziaB w realizacji okre[lonych zadaD, ktrych obowizki kontroli wynikaj z zakresw czynno[ci, lub ktrzy zostali zobligowani do kontroli. 8. 1. Kontrola instytucjonalna prowadzona jest przez Biuro Audytu i Kontroli Wewntrznej na podstawie rocznego planu zatwierdzonego przez Burmistrza. 4. III. CHARAKTER I RODZAJE KONTROLI ZARZDCZEJ 9. Charakter mechanizmw kontrolnych mo|e by: zapobiegawczy ( w celu zapobiegania niepo|danych zjawisk ), wykrywajcy ( w celu wykrycia i skorygowania zjawisk, ktre ju| wystpiBy ), dyrektywny ( w celu spowodowania wystpienia po|danego zjawiska ). 10. Rodzaje kontroli: zwrotna  dostarczajca informacji na temat zakoDczonej dziaBalno[ci, rwnolegBa  korygujca bie|ce procesy aby nie dopu[ci do znacznych odchyleD od standardw, wyprzedzajca  przewiduje problemy i im zapobiega. IV. SYSTEM KONTROLI ZARZDCZEJ 11. Kontrola zarzdcza skBada si z nastpujcych wzajemnie powizanych elementw: 1) [rodowisko wewntrzne, 2) zarzdzanie ryzykiem, 3) czynno[ci kontrolne, 4) informacja i komunikacja, 5) monitoring i ocena. 12. Zrodowisko wewntrzne: 1) kierownik jednostki oraz pracownicy wykonujcy powierzone im zadania i obowizki kieruj si osobist i zasadn uczciwo[ci, 2) pracownicy posiadaj taki poziom wiedzy, umiejtno[ci i do[wiadczenia, ktry pozwala im na skuteczne i efektywne wypeBnianie powierzonych zadaD, 3) proces zatrudniania prowadzony jest w sposb zapewniajcy wybr najlepszego kandydata na dane stanowisko, 4) kierownik jednostki zapewnia rozwj kompetencji zawodowych przez pracownikw jednostki, 5) zakres zadaD, uprawnieD i odpowiedzialno[ci poszczeglnych komrek organizacyjnych oraz zakres sprawozdawczo[ci jest okre[lony w formie pisemnej w sposb spjny i przejrzysty, ka|demu pracownikowi przedstawiono na pi[mie zakres jego obowizkw, uprawnieD i odpowiedzialno[ci. Przyjcie zakresu czynno[ci jest potwierdzone przez pracownika jego podpisem. 5. 13. Zarzdzanie ryzykiem: 1) zarzdzanie ryzykiem obejmuje rozpoznanie i analiz zewntrznych i wewntrznych ryzyk zagra|ajcych realizacji celw na szczeblu danej dziaBalno[ci, 2) kierownictwo oraz pracownicy zatrudnieni na stanowiskach funkcyjnych systematycznie, nie rzadziej ni| raz w roku, dokonuj identyfikacji ryzyka zwizanego z poszczeglnymi celami i zadaniami Urzdu Miejskiego, 3) zidentyfikowane ryzyka poddawane s analizie majcej na celu okre[lenie skutkw i prawdopodobieDstwa wystpienia danego ryzyka. Burmistrz lub upowa|nieni pracownicy okre[laj akceptowalny poziom ryzyka, 4) wobec zidentyfikowanych ryzyk okre[la si rodzaj mo|liwych reakcji ( tolerowanie, przeniesienie, wycofanie si, dziaBanie ). burmistrz lub upowa|nieni pracownicy okre[laj dziaBania, ktre nale|y podj w celu zmniejszenia danego ryzyka do akceptowalnego poziomu. Arkusz zarzdzania ryzykiem stanowi zaBcznik Nr 1 do niniejszego zarzdzenia. 14. Czynno[ci kontrolne: 1) zasady i procedury, przy pomocy ktrych zapewnia si realizacj celw. 2) Skuteczne mechanizmy kontrolne powinny by: na czas ( wykrycie powinno pozwala na wczesn korekt odchyleD ), oszczdne ( powinny dawa zapewnienie osignicia oczekiwanych wynikw z uwzgldnieniem kosztw ), dobrze umiejscowione ( punkty kontrolne winny by tam gdzie pomiary pozwol wykry odchylenia od celw ), odpowiednie ( musz rzetelnie odzwierciedla wydarzenia, do pomiaru ktrych zostaBy zaprojektowane ), spjne z odpowiedzialno[ci ( ustanawiaj odpowiedzialno[ za wyniki ). 15. Monitoring i ocena. 1) Monitoring to proces oceny dziaBania w okre[lonym czasie. 2) Burmistrz w ramach wykonywania bie|cych obowizkw monitoruje skuteczno[ kontroli zarzdczej i jej poszczeglnych elementw. Do bie|cej oceny funkcjonowania kontroli zarzdczej zalicza si co najmniej raz w roku analiz wszystkich przeprowadzonych w danym roku kontroli i podejmowania dziaBaD eliminujcych powstawanie w przyszBo[ci zagro|eD. 6. 16. Kontrola finansowa, jako cz[ systemu kontroli zarzdczej, obejmuje: 1) zapewnienie przestrzegania procedur kontroli oraz przeprowadzenie wstpnej oceny celowo[ci zacigania zobowizaD finansowych i dokonywania wydatkw, 2) badanie i porwnanie stanu faktycznego ze stanem wymaganym, pobierania i gromadzenia [rodkw publicznych oraz zwrotu [rodkw publicznych, 3) prowadzenie gospodarki finansowej oraz stosowanie procedur kontroli, o ktrych mowa w pkt.1. 17. 1. Merytoryczne kwestie z zakresu gospodarki finansowej w formie procedur kontroli s uregulowane odrbnymi przepisami wewntrznymi ( Instrukcja kontroli i obiegu dokumentw, Instrukcja kasowa, Instrukcja inwentaryzacyjna ). 2. Procedury kontroli zawarte w 17 ust. 1 stanowi podstaw badania w trakcie trwania czynno[ci kontrolnych, zgodno[ci stanu faktycznego operacji finansowych z zawartymi w nich uregulowaniami. 18. W przypadku ujawnienia nieprawidBowo[ci dotyczcych procesu gospodarki finansowej pracownik jest zobowizany do podjcia dziaBaD okre[lonych w 6 ust.3 i 4 regulaminu. 19. 2. Zestawienie zrealizowanych w danym roku bud|etowym celw i zadaD wraz z miernikami zawarte jest w planie dziaBalno[ci Urzdu Miejskiego w Wieleniu i stanowi zaBcznik Nr 2 do niniejszego zarzdzenia. 20. Zobowizuje si pracownikw funkcyjnych oraz pracownikw zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach do zapoznania si si oraz podlegBych im pracownikw z tre[ci niniejszego zarzdzenia. 21. Wykonanie zarzdzenia powierza si Sekretarzowi Gminy WieleD. 22. Zarzdzenie obowizuje od dnia podpisania z moc obowizujc od dnia 01 stycznia 2011r. . ZaBcznik Nr 1 do zarzdzenia Nr 148/10 Burmistrza Wielenia z dnia 27.12.2010r. ARKUSZ ZARZDZANIA RYZYKIEM NA 2011 ROK L.p.Cele/ obszary/ dziaBaniaRyzyka / zagro|eniaAnaliza ryzyka / prawdopodobieDstwo - skutekReakcja na ryzykoMechanizmy kontroli/ rodzaj dziaBaniaOsoby/ podmioty odpowiedzialneI. I.1. Realizacja programw unijnych PrawidBowo[ przebiegu i realizacji prowadzonego projektu unijnego- Nieterminowa niezgodna z harmonogramem lub umow realizacja programw unijnych, - niezrealizowanie programu, - brak uzyskania dofinansowania - Nieterminowa, niezgodna z harmonogramem lub umow realizacja programw unijnych, - Niezrealizowanie programu, - Brak uzyskania dofinansowania PrawdopodobieDstwo  wysokie Skutek: - brak pozyskania dofinansowania, - naBo|enie korekt finansowych PrawdopodobieDstwo  wysokie. Skutek: - brak pozyskania dofinansowania, - naBo|enie korekt finansowych DziaBanie DziaBanie- Bie|ce monitorowanie realizacji projektw, - przeprowadzenie audytu wewntrznego lub zewntrznego - bie|ce monitorowanie realizacji projektw, - przeprowadzenie audytu wewntrznegoKontrola zewntrzna j.wII II.1. III.PrawidBowo[ przebiegu realizacji zadaD inwestycyjnych Umowy w sprawach realizacji zadania inwestycyjnego Kadry - udzielenie zamwienia z pominiciem lub niewBa[ciwym zastosowaniem przepisw ustawy prawo zamwieD publicznych -Zawarcie umowy z naruszeniem przepisw prawa - brak zakresw obowizkw, - niewBa[ciwa polityka szkoleniowaPrawdopodobieDstwo  [rednie Skutek: - naruszenie dyscypliny finansw publicznych, - poniesienie kosztw zwizanych z rozpraw przed Krajow Izb OdwoBawcz PrawdopodobieDstwo  [rednie Skutek: - Niewa|no[ umowy w sprawie realizacji zadania - ryzyko odpowiedzialno[ci odszkodowawczej, - ryzyko nie wykonania inwestycji PrawdopodobieDstwo ryzyka  [rednie Skutek: - nie wykonywanie zadaD statutowych gminy - niewBa[ciwe wykonywanie obowizkw przez pracownikwDziaBanie DziaBanie Tolerowanie i dziaBanie - bie|ce monitorowanie prowadzonych postpowaD o udzielenie zamwieD publicznych - bie|ce monitorowanie prowadzonych dziaBaD inwestycyjnych - bie|ce monitorowanie przez kadr kierownicz zakresw czynno[ci, - przeprowadzanie okresowych ocen pracowniczych Kierownik Referatu Techniczno  Inwestycyjnego j.w.IVBud|et - nieterminowe wpBywy dochodw do bud|etu gminy, PrawdopodobieDstwo  [rednie, Skutek: - brak dochodw skutkuje nie wykonaniem zaplanowanych wszystkich wydatkw dziaBanie - kontrola wewntrzna dochodw gminy V VI VII VIII Rachunkowo[ bud|etowa Przygotowanie, przebieg i rozliczenie inwentaryzacji PrawidBowo[ prowadzenia rozliczeD z ZUS i US Systemy informatyczne - NieprawidBowe prowadzenie ksig - nieprawidBowe przygotowanie i rozliczenie inwentaryzacji , - niedotrzymanie terminowo[ci i czstotliwo[ci przeprowadzenia inwentaryzacji, - nieprawidBowe prowadzenie rozliczeD z ZUS i US, - nieterminowe regulowanie nale|no[ci bi zobowizaD finansowych, nieprawidBowe funkcjonowanie kasy i operacji gotwkowych, NieprawidBowe i nieterminowe przeprowadzenie inwentaryzacji - nieprawidBowe i nieterminowe rozliczanie skBadek ZUS i US, przekroczenie terminu zapBaty, niedokonanie wpBaty - niewBa[ciwa ochrona bezpieczeDstwa danych, - niewykonanie ustawowych zadaD, - czste awarie systemw komputerowych PrawdopodobieDstwo  [rednie Skutek: - naruszenie dyscypliny finansw publicznych, niedobory kasowe, odpowiedzialno[ karna PrawdopodobieDstwo  [rednie Skutek: - naruszenie prawa powszechnie obowizujcego - naruszenie dyscypliny finansw publicznych, PrawdopodobieDstwo ryzyka  niskie Skutek: - naruszenie dyscypliny finansw publicznych , - zapBata odsetek PrawdopodobieDstwo ryzyka  [rednie Skutek: - utrata danych, - niewydajna praca w skutek wykorzystania przestarzaBego sprztu komputerowego, - brak mo|liwo[ci wdro|enia nowych programw komputerowych i aktualizacji dotychczasowych. DziaBanie DziaBanie Tolerowanie Tolerowanie i dziaBanie - monitorowanie, - dotrzymywanie terminowo[ci i czstotliwo[ci przeprowadzania inwentaryzacji, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu kasy - Bie|cy instrukta| czBonkw komisji inwentaryzacyjnej - monitorowanie terminowo[ci i prawidBowo[ci obliczania kwot przekazywanych do ZUS i US, - niedopuszczenie do powstawania zalegBo[ci, - bie|ce monitorowanie przez informatyka stanu technicznego sprztu komputerowego, w w razie mo|liwo[ci finansowych jego bie|ca wymiana -  E. Sandecki, Sekretarz informatk ZaBcznik Nr 2 do zarzdzenia Nr 148/10 Burmistrza Wielenia z dnia 27.12.2010r. PLAN DZIAAALNOZCI URZDU MIEJSKIEGO W WIELENIU I JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH GMINY WIELEC NA 2011 ROK L p.CelMierniki okre[lajce stopieD realizacji celuNajwa|niejsze zadania sBu|ce realizacji celuOdniesienie do dokumentu o charakterze strategicznym nazwaPlanowana warto[ do osignicia na koniec roku, ktrego dotyczy plan1234561Realizacja dochodw bud|etu gminyKwota podatkowych dochodw bud|etu w odniesieniu do kwoty okre[lonej w bud|ecie gminy> 100% =1. DziaBania kontrolne w zakresie poboru nale|no[ci podatkowych. 2. Kontrola w zakresie terminowo[ci wysyBanych wezwaD pBatniczych.2Realizacja wydatkw inwestycyjnychZadania inwestycyjne zaplanowane w bud|ecie na 2011 i realizowane w tym roku bud|etowymSprawdzenie 80% realizowanych zadaD inwestycyjnych1. DziaBania kontrolne w zakresie prowadzonych postpowaD przetargowych. Kontrola w zakresie terminowo[ci realizacji inwestycji.3Poprawa jako[ci usBug urzduOcena pracownikw samorzdowych100,00%-Przeprowadzenie oceny pracownikw, - aktualizacja zakresw obowizkwZarzdzenie Nr 70/09 Burmistrza Wielenia z 20.05.09 4Sprawdzanie majtku gminyStan majtku gminy wg. Spisu z natury w salach wiejskich.100,00% .V. 0 2 >  b &>@JLNV B`6Rz   0X<np|~ɿɿɿ5\CJ5PJ^J\CJ5PJ^J\CJ5PJ^J\OJQJCJ5PJ^J\OJQJ CJ5\CJ5 CJ5\CJCJ CJ 5E"(.`.6!??????????ABNDGGGGGGFGG8HHIXJ$KKKKKKKKpLtM*O,O.O0O2O4O:OOFOJOLOVOOQ,RRCJ5PJ^J\OJQJCJ5PJ^J\OJQJCJ5PJ^J\5\CJ5PJ^J\PRRRRR STTTTT4U6UzV|VVVVVWWWWWWWXYYYYY2[4[@[J[[[[[\\\\\\\\\\ļ̬̠}}}}CJ5CJCJ5PJ^JaJ\CJ5PJ^JaJ\OJQJCJ5PJ^JaJ\CJ5PJ^JaJ\OJQJCJ5aJ\CJ5aJ\5\CJ5PJ^J\CJ5PJ^J\OJQJCJ5PJ^J\OJQJCJ5PJ^J\1\\j^^&`N`abZb\bfbbbc>cccccccccccc&d(d*d,d.d0d2dd\eeee~ffff4gDgggghhXhhhhhhhhhhhh*iiiiiFjnjpjrjtjvjxjzj|jjjjjjjjjjjjjjjCJ5aJ\CJ5aJ\CJ5aJ\CJaJCJXjjjjjjjjjjjjjj>k@kBkDkFkHkJkLkNkPkRkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkllllllll8m:mm@mBmDmFmHmJmmmnnnnoooo oDoToo pPpRpTpppqnqqqqqqqqqqCJ5aJ\CJ5aJ\CJaJ]qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqrrrrrrrr&s(s*s,s.s0s2s4s6sst t"t$t&tttttttttttttttttttttt*u,u.ujuzuvvv&v(v*v,v.v0v2v|v~vvvvvvvvvvvvCJ5aJ\CJ5aJ\CJaJ]vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvwwwww w wwwwwwwwww w"w$w&w(w*w,w.w0w2w4w6w8w:ww@wBwDwFwHwJwLwNwPw~wwwwwwwwwwwwwCJ5aJ\CJaJ`wwwwwwwwwwwwwxxxx x"x$xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyy*zz{{{{{{{{{{{||||||||||}}\}}}}}}}}}}}}~~~~~B~R~~~  CJ5aJ\CJ5aJ\CJaJ]  "$&`p(*pހP`"؂ڂ܂ނ  "$&(*,.02468LNPRTVXZ\tvxz|~CJaJCJ5aJ\CJ5aJ\]ƒăƃȃʃ̃΃Ѓ҃ԃ @‡ćƇȇ·Ї҇ԇև؇ڇ܇އ2468:<>@BDFHJLNPRfCJaJcfjlnprtvxz|~ˆĈ~~vx\Ǝ̎Ύڎfjptx|ΏzCJPJ^JaJOJQJCJ5aJ\CJ5aJ\CJaJCJVLN@ؔ•6FHJCJaJCJ5aJ\.V. 0 2  b &>@$a$/$a$//3$a$$a$$a$$a$$a$ B`6Rz  $a$$a$$a$$a$$a$ & F & F0X<np"`.$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$6!8!:!???????ABNDGGFGG8HH & F$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$ & F$a$$a$$a$HIXJ$KKKKpLtM*O,O.O0O2O4O:OOOQ$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$ & F$a$$a$$a$$a$$a$ & F$a$Q,RRRTTzV|VWWWYY2[4[[[\\\^h]`$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$$a$\\\\\\\\^N`bZb\bfbbbc>c 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$$a$$a$$a$$a$$a$$a$^h]`>cccccccOD;; 4$If$a$ 4$If$a$G$4$$If֞2FPr# F474747474f4 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ccccccc&d(d*d,d.d0d2dd\eeee~ffff4gDg 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$DgggghhXhhhhhhhhhhhh*iiiiiFjnj 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$njpjrjtjvjxjzj|jjj\4$$If֞2FPr# F474747474f4 4$If$a$ jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 4$If$a$ 4$If$a$G$j>k@kBkDkFkHkJkLkNkPkRkkkkkkkkkkkkkkkkk 4$If$a$ 4$If$a$G$kkkkkkllllllll8m:mm@mBmDmFmHmJmmmn 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$nnnnoooo oDoToo pPpRpTpppqnqqqqqqqqqq 4$If$a$G$ 4$If$a$qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqrrrrrr 4$If$a$G$ 4$If$a$rrr&s(s*s,s.s0s2s4s6sst t"t$t&ttttttttttt 4$If$a$G$ 4$If$a$ttttttttcXMDDDD 4$If$a$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$4$$If֞2FPr# F474747474f4ttttt*u,u.ujuzuvvv&v(v*v,v.v0v2v|v~vvv 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$vvvvvvvvQF 4$If$a$G$4$$If֞2FPr# F474747474f4 4$If$a$G$ 4$If$a$vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv 4$If$a$vvvvvvvvvvvvvvvvvvwwwww w wwwww 4$If$a$wwwwww w"w$w&w(w*w,w.w0w2w4w6w8w:ww@wBwDwFwHwJwLw 4$If$a$LwNwPw~wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww 4$If$a$G$ 4$If$a$wxxxx x"x$xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxy 4$If$a$G$ 4$If$a$yy*zz{{{{{{{{{{{||||||||||}}\}} 4$If$a$}}}}}}}}}}}~~~~~B~R~~~   4$If$a$G$ 4$If$a$ "$&`p(*pހP`" 4$If$a$"؂ڂ܂ނ  4$If$a$G$ 4$If$a$ "$&(*,.02468LNPRTVXZ\tvxz|~ 4$If$a$~ƒăƃȃʃ̃΃Ѓ҃ԃ 4$If$a$G$ 4$If$a$ @ 4$If$a$‡ćƇȇ·Ї҇ԇև؇ڇ܇އ 4$If$a$G$ 4$If$a$2468:<>@BDFHJLNPRf 4$If$a$fhjlnprtvxeca_][YWU4$$If֞2FPr# F474747474f4 xz|~ˆĈv$a$$a$$a$\ƎȎʎNF4$IfG$z4$$Ifrbr#```` 2474747474f4 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ $If$a$G$ 4$If$a$G$ʎ̎Ύڎfhjl?4$$Ifֈb=r#     <474747474f44$IfG$4$IfG$ 4$If$a$G$ 4$If$a$ 4$If$a$G$4$IfG$lptx| 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$ 4$If$a$G$Ώzvkc[SME4$IfG$4$If4$IfG$4$IfG$4$IfG$ 4$If$a$G$4$$Ifֈb=r# <474747474f4Lh]UM4$IfG$4$IfG$ 4$If$a$G$4$$Ifֈb=r# <474747474f44$IfG$4$If@XME4$IfG$ 4$If$a$G$4$$Ifֈb=r# <474747474f44$IfG$4$If4$IfG$4$IfG$@ؔNC 4$If$a$G$4$$Ifֈb=r# <474747474f44$IfG$4$IfG$4$IfG$4$IfG$4$IfG$•6FHJLNPNLJ4$$Ifֈb=r# <474747474f44$IfG$4$IfG$4$IfG$4$IfG$4$IfG$PRTVXZ\^`bdfhjlnprtvxz|~0. A!"#$2P1h0p3P(20՜.+,D՜.+,\Root Entry FCompObjjOle 1Table'SummaryInformation($WordDocument2DocumentSummaryInformation8t